Helgen

2012-10-22 @ 22:04:33
Så vad har jag gjort i helgen? JO nu ska ni få höra! Jäkla stolpskott är man allså!
 
För två veckor sen fick jag ett återfall :( Så var sjukskriven 7 dagar och fick ökat min dos antidepressiva så har mått si sådär på sistone.. MEN i fredags var det afterwork med jobbet, var kluven på om jag skulle dit så jag åker hem och vilar mig. Sen beslutade jag mig för att gå ändå.. tar med mig 1,5 liter rosevin (inte helt eftertänkt)! På tre timmar har jag¨då hinkat i mig allt detta,,, ja menar wtf J?! 
 
Vaknar på lördagen med en fede minneslucka.. UTAN min mobil! Ångest!! 
Kontaktar pappa via facebook, och får då beskedet att jag kommer återfå min mobil. YEES! Väntar på parkeringen för att möta upp snubben, men ingen snubbe kommer så går hem igen. Då ringer mamma på dörren och säger hon har min mobil. Snälla mamma :) Och lycklig blev jag! :) Hade tappat mobilen vid stationen och en snäll gubbe hittat den och varit så ärlig, han tjäna 200 kr på det dock men det var det lätt värt :) 
 
Sen slår det mig plötsligt att jag måste kolla efter min cykel nyckel med hemnyckel i, jo visst fan har jag slarvat bort den också så idag har jag terrat polisen som faen ;) Men ingen nyckel! Så nu ska jag komma på hur jag ska kunna få hem cyklen låst.. 
 
Tog taxi hem i fredags för var inte kapabel och cykla, och en snygg kille som kör. Kortet har jag inte pengar på så  vad gör jag då? Jo jag raggar på chauffören haha... Han fick mitt nr för att ringa och återfå pengarna dagen därpå. Jag är ju en ärlig person så :) Sen har vi haft sms kontakt i helgen, liiiide najs! Woopidoop! 
 
Detta var bara en liten del av det som hände mig i helgen, klantig som man är! Men pallar inte skriva mer om det nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback