Snö?!

2012-10-25 @ 22:53:23

Verkar som det snöar på vissa ställen, hmm! Växjö, Ängelholm, Sjöbo, utanför Eslöv mm.. Weird! Eller iaf snöblandat.. Känns som vintern är långt borta så det hade jag aldrig kunnat tro!

Ligger i sängen nu, försöka lägga mig i tid så jag har lättare att komma upp. Jobb imorgon, 9-15!
Måste kämpa lite extra nu och sluta ge upp.. Imorgon och framöver blir det nya tag, positivare tankar och fokusera på det jag har istället för det jag inte har!

En klok vän skrev ikväll och undra varför jag har ångest?! Jaa det vet jag ju inte själv.. Hon mena på att jag har ju
ALLT! Och det är fan sant! Min egna fina lgh, fina djur, fina vänner, ett bra jobb! Ska bara ta hand om mig själv mer nu också. Så nu blir det till att Tänka positivare och njuta av det jag har!!

Godnatt <3


Hade lite mys med tända ljus ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback