Tisdag idag

2012-10-23 @ 15:32:58

Då var halva denna dagen avklarad!
Sitter på bussen och ska hämta doggisen.

Varit på terapi och det gick bra, kändes lättare än vanligt att prata. Känns som oväsentliga saker men tror nog att inget är det egentligen. Även om det bara handlar om en cykel eller att måla färdigt en dörr! Känns som vissa saker klarnar för mig så smått.

Hon jobbar för att jag ska få kontakt med mina känslor och förstå dom och att hitta mig själv. Och det är bannemej inte lätt att försöka utforska känslor när detta egentligen är något jag skulle lärt mig redan som liten. Vid 25 års ålder ska jag lära mig saker jag skulle lärt mig från barnsben. Blärk! Känslor och svårt och framförallt JOBBIGT! Ska lära mig och låta mig må bra och ta hand om MIG och sluta ta hand om alla andra!

På återseende!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback