Pirrig men ändå inte, lust men dåligt med ork!

2012-10-25 @ 16:28:55

Ångesten har jag i kroppen i stort sett hela dagen.. MEN ibland får jag även ett härligt pirr i magen! Pirret på att göra saker, mysiga kreativa saker! Just nu är mycket av tankarna på renovering och fixa hemma. Det som stoppar mig är min dåliga ekonomi pga sjukskrivningen, och givetvis orken.

Även sugen på att rensa saker att sälja, har redan börjat med kläder. Men just nu tar det bara extra plats i mitt tredje orenoverade rum. Förrådet måste tömmas innan jag kan flytta ut sakerna där! Sen ska man komma till skott att sälja sakerna också.

Trött på massa prylar, vill bli av med allt onödigt som inte används. Ha fint organiserat i skåp och garderober. Allt ska se Clean ut utan massa extra prylar. Stilrent men ändå jag!

Som vanligt går mitt huvud på högvarv av alla tankar och idéer. Men det är väl bra att man har planer och drömmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback