Fixar här hemma

2009-12-09 @ 22:52:33
Nu börjar det hända saker här hemma!! :) Tihi..

Snart är alla saker jag vill/velat ha på plats och inköpta. Bara några få saker kvar!

Hallen är nästan klar nu, har skaffat helspegel och kattställning till djuren (det är en inredningdetalj i sig;) Nu fattas det bara en lampa men måste först hitta en jag vill ha!

Köket har jag inte tänkt göra vid är redan nöjd, men fick en liten extra grej till köket häromdagen. En tidig julklapp av mammas gubbe, en bänkdiskmaskin! Jaa, kalla mig lat om ni vill men jag tycker det är praktiskt och för tillfället så kan det behövas här hemma! ;) Så tack Jan!

I sovrummet ska jag bara skaffa en ny byrå, sen har jag inte tänkt göra vid där så mycket mer. Känner mig nöjd!

Och i vardagsrummet, nu är min nya bokhylla och datorbord på plats som jag inviger i detta nu! :) I love it! Hur snyggt och praktiskt som helst ju! Nu ska bara soffan in i hemmet sen är allt klart i vardagsrummet med.. Vi ska ju dock flytta rundor några möbler men det är snabbt gjort.. Hehe..

Väntar dock på lite småsaker/detaljer som jag beställt som gör den där sista touchen innan man känner sig färdig :)

Men snart så..

Så Diana gumman, Casper har faktiskt inte varit igång (peppar, peppar, ta i trä) och käkat min sladd, behöde bara en längre då jag har flyttat datorn :)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback