Fredag kväll!

2009-12-11 @ 20:17:12
Ja nu är det fredag kväll och det innebär helg. Det är synd man är så trött varje fredag! Är egentligen sugen på att göra något men det är ju inget som häänder, och jag pallar inte åka tåg för att komma iväg o göra nått. Lat kanske? Nä trött! ;)

Har varit hemma hos mamma efter jobbet, kom hem nu för en stund sedan. Har inget speciellt för mig så satte mig här lite för att fördriva tiden :) Tycker så mycket om mitt nya datorbord!!! Hihihi.. Det har blivit så mysigt här nu!

Det är fler som ringt på mina byrås, men sen hör dom inte av sig när jag sagt att dom får höra av sig om dom vill ha dom och så.. Människor!!??!!! Jag blir gaaalen! Vill ju bara bli av med dom, packade ju ur dom och allt för dom skulle bli hämtade så nu står dom tomma i vardagsrummet och det ser hemskt ut. Så imorgon åker dom in i sovrummet igen, och då packar jag in sakerna igen.

Imorgon har jag tänkt sätta upp och klä granen, känner att det är dags nu! :) Så sen blir det att jaga katter som klättrar i granen, hehe ;P

Nu blir det lite fredagsmys med tända ljus! ♥

 

Ha en mysig fredags kväll!

Puss Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback