Freeedaa!!!

2009-12-04 @ 21:46:41
Det är fredag, WOOHOO!!

Jag har kommit på det, jag är typ en helg bloggare haha. Pallar inte öppna datorn när det är vardag! Måste skaffa mig en mini laptop så kan jag ha den i knät på vardagarna när jag slappar ;)

Men ni tröttnar väl inte på mig för de??? :)

Har en ny sak att berätta, JAG HAR FÅTT FÖRLÄNGT PÅ JOBBET, är bara tre mån men det är bättre än inget! Och på den tiden hinner jag betala av min nagelutbildning, hihi! Kan det bli bättre?? I dont think so!! Så grattis till lilla mig!  

Är så himla trött ikväll, har varit en tuff vecka. Har inte känt mig helt kry inu men har fått jobba ändå! I need the money och man kan inte vara hemma hur länge som helst! Nä det är bara till att ta sig i kragen! Yes! Yes!

Jag var aldrig på nagelutbildningen i söndags, pratade med läraren i lördags och vi skjöt upp det två veckor men det gjorde ändå inte mig något eftersom jag då precis varit sjuk den veckan. Så söndagen den 13 börjar utbildningen ist! Då hinner jag förhoppningsvis ha mitt skrivbord/nagelbord på plats så jag har någonstans att sitta.
Har ju fortfarande inte kommit iväg till Ikea, skulle egentligen åka imorgon men jag oooorkar inte! Ska iväg på kvällen också och då vill man ju bara sitt bästa jag! Men förhoppningsvis kommer jag iväg i veckan. Men man måste känna för det annars blir det inte roligt att åka till Ikea! Är ju ett j-kla projekt! Skulle bara vilja få det levererat till dörren ;)

Pössss!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Hahha du fick ju det leverat till dörren, :P du bar ju dit det själv med lite hjälp från mig och din Älskling. :D

2009-12-09 @ 13:12:28

Postat av: Jennifer

Haha jo det är ju iofs sant! ;P

2009-12-09 @ 21:57:36
URL: http://jenniferj4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback