Hejsan svejsan

2009-12-29 @ 22:27:36
Sitter hemma hos Carro en sen kväll som denna.

Har hjälpt henne att sätta ihop hennes tvbänk som hon fick i julklapp, tyckte vi kunde göra det när jag ändå var här. Har tagit fyra timmar och än är den inte riktigt färdig  =P Så är det när man köper saker från jysk.

Nu har det varit jul och jag har inte uppdaterat på ett tag. Men jag har haft en bra jul iaf. Och snart är det nyår som innebär fin klänning och champagne, me like! =)

Nu ska Carro hjälpa mig att göra slingor sen ska det flyttas möbler här så här blir klart. Tur man bara har en dag kvar att jobba för känner att det blir en ovanligt sen kväll ikväll. Men så blir det ju ibland =)

I helgen var jag, sandra och carro på stensson, Det var riktigt roligt =) Och blev lagom mycket dricka o allt, helt perfekt!

Ha det gott så hoppas jag vi hörs innan nyår!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback