Fredag 27 November

2009-11-27 @ 14:43:30
Hej hej!

Idag mår jag sämre (igen)! Jag trodde det var på bättringsvägen igår för jag kände mig bättre men idag vaknade jag med riktig skallebank och så har jag fått mensvärk också! Ja! Lucky me! Jag är glad att jag stannade hemma från jobbet idag med ska jag säg!

Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan börja julpynta. Jag hinner ju inte det på söndag för då börjar jag ju min nagelutbildning tihi. Bara jag är frisk tills då, håll tummarna för mig!

Pratade med min käre mor innan ifall hon skulle ner på Jysk idag för där är en spegel som jag vill ha till hallen. Har en likadan i guld men den är bara en halvspegel så jag vill ha den i vit och helspegel så man kan se hela sig i spegeln. Och hon skulle ner där så förhoppingsvis handlar hon den till mig, det är ju svårt att handla spegel när man inte har någon bil att ta hem den i. Hoppas! Hoppas! Hoppas!
Då ska den guldiga spegeln in i sovrummet istället! Har massa planer hihi.



Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback