Godmorgon torsdag!

2009-11-26 @ 10:26:10

Idag känner jag mig lite bättre, skönt! Har inte lika ont i huvudet men mår fortfarande illa men det kan jag leva med. Bara det håller i sig.

Nu under mina sjukdagar har jag faktiskt beställt hem lite kläder, tihi. Kom ju även på att man han handla julklappar på det viset så en julklapp har jag beställt. Är bara en liten sak men tror personen som ska få den kommer bli glad :)

Måste ju se till och börja handla julklappar så man har något att lägga under granen sen! :) Snart är det ju julpyntsdax, längtar!

Fick hem katalog från Haléns igår, hittade två par jättefina julgardiner men tror ni dom fanns på deras hemsida? Nä då! Jag menar lönt och skicka ut katalog om dom ändån inte har sakerna hemma. Trist! Jag ville verkligen ha de julgardinerna, de var vita och så stod det God Jul på dom. Dom hade varit perfekta i mitt rosa sovrum (kan ju inte ha röda julgardiner där, vill ju inte det ska skära sig). Hehe.

Nu har Älskling blivit helt klar med hobbyrummet, han har målat om det och satt ihop de nya träningssakerna och fixat och donat där nere. Jag har knappt sett honom de sista dagarna för han har spenderat all sin lediga tid där nere. Men nu är det klart. Så så fort jag är frisk så börjar vi i lägenheten.
Imorgon ska han in om Ikea och köpa de möblerna vi ska ha. Så att vi kan få det färdigt tills vår nya soffa kommer :) Iiih!
Så jag hoppas jag är frisk till helgen så vi kan fixa här hemma så det är klart tills julpyntet ska fram.

Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback