Goodmorning sunshines!

2009-11-13 @ 08:47:53

Idag är det fredag och det innebär SNART HELG! Yeah! Slutar klockan tre idag, då ska jag hem och göra vid mig för sen bär det vidare till Glasklart i Malmö där vi ska ha fest för heeela jobbet! Spännande!
mat, dryck, mingel och dans är det som står på schemat ikväll!

Nu har jag fått hem kattställningen och den är färdigmonterad (med hjälp av Sandra) och står på sin plats. Hade lite bekymmer vid monteringen men tur som har man en snäll vän som hjälper en hihi.
Den används för fullt av Oliver, han ligger i den 22 timmar av dygnet=) Sötnöten!

Jag var och fick vaccinerat mig i onsdags, sikken rörig dag kan jag bara säg! Så nu är det gjort, känns bra. Har jag inte det att tänka på, har dock fortfarande lite ont i armen men värre än så är det inte iaf!


Ha en bra fredag my loves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback