Hej svej

2009-11-25 @ 21:36:29

Är hemma från jobbet idag med, har haft en fruktansvärd huvudvärk idag och illamående. Främst huvudvärk, det känns som det ligger en tung krans över mitt huvud som tynger. Sov till 13.30 idag sen ville Aisha gå ut. Märks att jag inte mår bra för annars hade jag inte kunnat sova så mycket. Ringde jobbet och sjukade mig imorgon med, ska ringa vårdcentralen imorgon om jag inte känner mig bättre. Har kanske fått svininfluensan???

Kollar på tredje filmen idag, vad finns det annars och göra?? Bara jag är frisk till på söndag då jag börjar min NAGELUTBILDNING, woohoo!!! Äääntligen säger jag bara! Det ska bli så jävla roligt ska jag säg. Äntligen får jag göra det jag har längtat efter sen jag var liten :) Iiihh..


Något tips på vad jag kan göra här hemma när jag inte mår brà?? Trist i längden och kolla film hela tiden men man pallar inte mycket mer..

TACK Sandra för att du handlade Ipren till mig, det är guldvärt! :) SKönt man har någon som ställer upp för en! Och tack för att jag får låna din laptop :)


KRAM till dig gumman! Och till er alla andra! ♥




Jag i somras på Helsingborgsfestivalen




Sandra snyggingen :)


Kommentarer

Postat av: Sandra

Detta hade jag inte väntat mig, har inte kollat din blogg på ett tag och så helt plötsligt sitter man där på bilden. :D Klart vad gör man inte för sina vänner, man hjälps alltid åt livet blir så mycket lättare då.

Kram på dej

2009-12-04 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback