Julgardiner

2009-11-26 @ 22:01:14

Gokväll!

Hur är det i stormen?? Här blåser och regnar det som bara den. Behöver inte ha ångest för man sitter inne iaf!


Har suttit och kollat lite på julgardiner på nätet. Tycker det är skitsvårt. Har vetat vad jag velat ha för julgardiner hur länge som helst men nu när det börjar bli dags så börjar jag tveka. Hmm.

Jag hade bestämt mig för att köpa röda panelgardiner men nu funderar jag på om jag ska ha några med lite mönster i istället så det blir lite extra julkänsla. Typ kanske med hjärtan eller nått annat fint mönster.
Men det är jättesvårt alltså. Och jag vill inte beställa via nätet för de kanske ser helt annorlunda ut i verkligheten och så blir jag inte nöjd och hålla på och skicka tillbaks och klödda känner jag att det inte finns tid till.
Julen börjar ju närma sig med stormsteg.

Har ni något tips kanske??

Tänkt gå ner till Jysk och Hemtex så fort jag blir frisk men ni kanske har nått tips innan vart man kan hitta fina julgardiner??


Skriv gärna en liten rad isf :)


Nu är det dax för film igen. Kollar på Pirates of the Carribean. Älskling har hela boxen och nu är jag på den sista filmen, tihi!


Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback