Julklappar

2009-11-26 @ 11:52:58


Ja nu är det ju dax att börja tänka på vad man ska handla för julklappar. Vi har bestämt i familjen att vi inte ska handla för så mycket i år, bättre att man kan köpa sig det man vill ha ist.

Men något ska vi ändå köpa till varann, nu när jag är hemma och inte har något att göra så kan jag ju lika bra börja fundera på vad jag ska ge mina nära och kära i julklapp.

Vad ska man handla till Älskling? Han vill handla kläder så man kanske ska ge honom ett presentkort? Då kan han ju köpa sig något han själv vill ha. Men har gett honom presentkort förr och då har han inte utnyttjat hela så det har blivit gammalt. Är nog kanske ingen bra idé ändå. Hmm. Usch vad svårt. Får höra mig för lite, han kanske vill ha något till hemmet!

Men vad ska man handla till sina brödrar och mamma och hennes sambo???
Har bara de att handla till, har bestämt med Pappa och Bine att vi inte ska handla julklappar till varann. Känns ganska skönt ändå.

Man kan ju spela julklappsspelet  så känns det ändå som jul. Har ni spelat det någongång? Alla ska köpa klappar för en summa man bestämmer och sen ska man slå tärningar och visar tärningarna lika så får man välja ett paket från bordet. Det gör man då på tid och när tiden är slut så slår man och visar tärningarna lika får man välja en paket från någon av sina medspelare.
Detta är riktigt roligt, folk blir som galna ;)


Har ni kanske några tips på vad jag kan handla??


Kram kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback