Lördag, wiihoo!

2009-11-07 @ 11:41:57
Hej alla!

Hur är läget denna lördag? Tänkte skriva härliga lördag men vädret är ju så trist så ljuvlig vet jag inte om man kan kalla den hehe.
Här är det bra, har nyss duschat.
Skulle åkt iväg och handlat på Entré idag men mamma och hennes gubbe bara klöddar. Så det blev inget, trist! Så här sitter jag och vet inte vad jag ska göra. Skulle behöva städa men det är ju inget rooligt!

Igår hade jag en lugn fredag, tvättade och sen slog jag igång en film, The Proposal med Sandra Bullock. Den var bra! En bra fredagsfilm.

Ikväll är jag bjuden hem till en tjejkompis på drink kväll, vet dock inte vad jag ska dricka men tror det blir vodka med apelsin och tranbärsjuice. Har även lite passoa här hemma som jag tänkte ta med mig. Smaskigt!


Btw vad tycks om mina nya design? Jag gillar den, enkel och snygg!

Ha en bra lördag så hörs vi kanske sen!

Pösss

Jaag när vi var ute med jobbet förra fredagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback