Måndag den 2 November

2009-11-02 @ 18:49:23
Hej vad tiden går, nu är det redan november och snart är det december och JUL och sen blir jag arbetslös! =(

Det händer mycket nu inom det närmsta, det känns inte alls kul att behöva sluta på jobbet ska jag säg men man får ju acceptera det. Trist men, it is what it is!


I morse traskade jag och Aisha ner till stan för att hämta min cykel som stått där sen i fredags. Det stormade ju som bara den så efter Aisha hade fått springa bredvid lite så satte jag henne i cykelkorgen, såå sööööt! Så där satt hon med sitt rosa döskalle täcke och tittade i "lugn och ro". Men det gick bra, tihi!



Har ju glömt berätta vad jag gjort i förra veckan, nyfikna??? Det tycker jag ni ska vara! ;)

Jag hittade en kattställning som jag ville ha på tradera, jag bjöd på den och taadaa! I won! Så inom 14 dagar kommer den hemlevererad tll dörren, längtar! Har velat skaffa en sån ett bra tag nu.




Vad tycks?? Visst är den fiiin??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback