Min helg

2009-11-24 @ 22:38:22


Jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde i helgen så har jag nått att göra en stund nu när jag ligger sjuk :)

I fredags var Rickards syster Alexandra hos mig, vi drack lite och gjorde vid oss tillsammans, vilket jag tycker är väldigt kul, tjejigt! :) Sen drog vi ner på puben. Det var roligt att vara ute med Alexandra men puben var mindre kul. Men så är det väl med pubarna i Eslöv, de är boooring! Hade det varit roligt folk ute hade det säkert varit roligare. Tycker det är bara yngre folk ute nu som man inte känner..

I lördags började dagen i lyx! Jag och Mamma åkte iväg på SPA tillsammans. Min fina Mamma hade fått det i födelsedagspresent och hon bjöd med mig, så snällt! Jag fick ansiktsbehandling och fotbehandling, mina fötter var babymjuka sen! Himla mysigt kan jag säg, att åka iväg i flera timmar med sin mamma på spa. Det rekommenderar jag verkligen!
Resten av kvällen och helgen tog jag det bara lugnt hemma men det är skönt det med :)

Hur har er helg varit??


Jag för någon helg sedan innan det var fest!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback