Ny soffa

2009-11-17 @ 21:25:46

Har varit hemma ett tag, jobbade till stängning ikväll (19.15), men har haft finsällskap på jobbet ikväll. Min lilla Aisha har varit där hos mig. Emellanåt glömde jag att hon ens var där, så duktig var hon! Stolt! Tihi! Sen cyklade vi hem, jag cykla och hon sprang och det tyckte hon var jättekul! :)

Har precis ätit korvgryta som jag gjort och kollat på Ugly Betty. Nu är det Desperate Housewifes på tvn. Älskling är inte hemma ikväll, han är i Malmö och jobbar så han stannar där över natten.

Igår så beställde älskling vår nya soffa, han fick faktiskt fria händer och han valde en jättefin! Har dock bara sett den på bild men jag gillade verkligen det jag såg. Det blir en stoor svart divan soffa med skinn och tyg (som man även kan byta färg på om man tröttnar på det man har för en billig peng). Vi får dock vänta ett tag till på den men den kommer förhoppningsvis innan jul! :)

Men då hinner vi ju fixa allt annat vi ska göra innan vardagsrummet och resterande lägenheten blir färdigt. Ska köpa nya hyllor och datorbord och måla om vissa möbler och omplacera dem :) Kul tihi!


Den finaste!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback