Sjuker

2009-11-24 @ 17:41:38

Japp jag ligger hemma och är sjuk. Igår när jag skulle lämna Aisha hemma hos Mamma så kände jag hur jag började må illa och få ont i magen så jag fick lägga mig där hemma och vila lite innan jag drog till jobbet. Men jag drog till jobbet för det kunde ju kanske gå över. Men vid lunchtid fick jag gå hem, då pallade jag inte mer och jag kände mig rent snurrig i huvudet och okoncentrerad.
Är hemma idag med och det känns som symptomen flyttar sig, ena stunden har jag huvudvärk och nästa har jag ont i öronen. Skit skumt! HATAR O VA SJUK! Hata! Hata! Hata! Urk!


Så man har ju inte fått gjort någonting idag, varit ute snabbt med hunden men känner mig helt svimfärdig varje gång. Resten av tiden har jag bara legat i sängen eller soffan, men har fan fått liggsår. Drygt att bara ligga ner hela tiden och inte kunna göra något. Har dock kollat på Transformers - The return (tvåan) Mycket bra! Om man gillar transformers filmerna! Jag gör det, får rysningar i kroppen när jag kollar på dom. Liiiike!




Carro & Jag på min födelsedagsfest i somras!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback