Storm!?!

2009-11-18 @ 18:23:02

Hej i blåsten!

Jaa, det är ju fan storm ute. Helt sjukt vad jag blev blöt fast jag bara gick en liten bit innan.
Nu är jag hemma hos Mamma, åkte hit efter jobbet och nu är mina kläder på tork. Sen ska jag hem och bädda ner mig i soffan med en mysig filt och massa tända ljus! Brrr! Vill inte gå ut mer idag men det är man så illa tvungen.

Har suttit och kolla på lite kläder på nätet men hitta inget som jag bara WOW liksom, och då ska man inte handla. Roligare att åka iväg en heldag och shoppa än och sitta hemma och beställa, känns liksom booring. Får man ju socialt umgänge samtidigt också hehe.





Aisha som valp :)








Jag i mitt långa, fina hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback