Suck! Vilken kväll!

2009-11-25 @ 23:52:21

Det har inte varit någon bra kväll för mig. Missade Greys Anatomy för jag kollade på en annan film och när jag väl kom på det var det på TV så var det bara 10 min kvar. Buhu!
 
Och jag pallar inte laga mat så ist får jag leva på mackor.. Just nu är jag verkligen inte sugen på mer mackor. Blää! En god soppa skulle sitta fint, ingen som vill göra en åt mig?? *blink blink* Orkar verkligen ingenting, känns verkligen trist. Usch låt mig bli frisk!

Imorgon ska jag ringa sjukvårdsupplysningen för och höra vad dom tycker, om jag ska gå till läkare eller ej. Är det inte bättre imorgon så får jag nog ta och göra det.

Vilken händelserik dag va?? Inget roligt alls som har hänt. Kan ingen liva upp min dag lite liksom? :)

En annan sak har faktiskt också hänt, min lilla Aisha har börjat löpa idag så hon får springa med en jättesöt trosa som är beige-rutig med vulanger :) Såå söt!


Nu är det slappetajm (igen) sen ska det nannas!


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback