Amen tjeeena!

2009-10-22 @ 20:17:30
Nu var det längesen man skrev igen.. Full rulle heeela tiden tycker jag!

Ikväll tvättar jag och röjer här hemma så man slipper det i helgen.

Jag har lärt mig och cykla med Aisha i veckan, hon springer bredvid då såklart! Går faktiskt bra, och vi båda tycker det är roligt! =)


Snart är det helg! Har redan lite planer för helgen.

Ska med gumman Sandra till nyöppnade Ikea på lördag! Funny! Hon ska kolla möbler till sitt vardagsrum som snart ska renoveras. Och jag ska kolla efter överkast till sängen och lite annat smått och gott! =) Ska köpa massa stearinljus nu så man har inför vintern, tihi. Jag gillar mysstämningen!

Jag ska även plocka ihop saker som jag inte länge vill ha och använder för mamma och jag ska stå på loppis och sälja saker i helgen, tycker det ska bli skitskoj! =) Hoppas vi får in en liten slant också.

Nu ska jag fortsätta att kolla på The Hills/Städa!


Ha det så bra//J4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback