Det var längesen..

2009-10-12 @ 17:00:06
Ja nu var det längesen jag bloggade! Har haft så mycket annat för mig så jag har bara inte hunnit, datorn har inte varit prio ett!

Nu är här fint hemma igen efter ihopflyttningen, det tar ett tag innan man får allt i ordning.
Jag har även hunnit köpa massa andra saker också så hemmet har blivit ännu finare! Jag har varit på Ikea med min snäcka Sandra, där shoppades det en del..
Jag handlade sängstommen som jag så länge velat ha *lycklig* tihi.. Så nu är mitt sovrum komplett! Färdigt, färdigt, färdigt! Jag är så himla nöjd med mitt sovrum nu alltså! Jag shoppade nya gardiner till mitt vardagsrum, så nu ser det ljust och fräscht ut! Och så handlade jag massa annat smått och gott till lägenheten så den blir ännu mysigare! :)

Sandra och jag har även varit och shoppat kläder för nån vecka sen, blev nån tunika, smink och strumpor & benvärmare mm :) Lite sånt, smått och gott!

I helgen har jag hittat på massa skoj saker, i fredags träffade jag Anette, Johanna och Monika i Lund. Vi gick och åt på en italiensk restaurang. Så himla mysigt och så god mat! Anette har jobbat där vi andra jobbar innan så vi har inte träffat henne på länge efter att hon slutat så därför var vi ute och åt.

I lördags åkte jag ut till Pappa och Bine, Farfar kom även ner en sväng och Jocke och lilla Elina kom på kvällen när det var fotbollsdax, vi kollade på fotbollen samtidigt som Elina låg och sov skift hos mig och Bine :) Hon är så söt lilla flickan!
Aisha fick även badat i ån när vi var ute på promenad med hundarna, det var nog meningen hon skulle dricka men hon råkade ramla i, så hon fick sig ett litet dopp. Sötisen!

Igår tog jag och Bine, ut River och Aisha på en långpromenad, vi var ute och gick i en timme och 20 min så vi var lagom trötta när vi kom hem så då blev det film framför den öppna spisen. Mys!


Så med andra ord har jag haft en lugn, mysig hösthelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback