Fin i håret!

2009-09-17 @ 19:56:02
Usch vad jag är trött. Jag som hade planerat massor jag skulle göra men jag har inte gjort nånting! Men men så är det! Bara en dag kvar att jobba sen är det helg :) Tihi.. Då händer det saker!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma, vi ska äta pizza och mysa framför tvn! :) En perfekt torsdag, det kan ju inte bli bättre!

Nu har jag bestämt vilken min nästa hårfärg blir, funderar till och med på att gå till frisören och göra det. Kan ju passa på att klippa mig då också! :) Var längesen jag gick till frisören, nog ett halvår sen så tycker faktiskt jag kan unna mig det! Längden kommer få vara densamma, odlar till långt hår igen ju. Trivs inte i kort hår så förstår inte varför jag klippte av det, var dock slitet och behövde en förändring men ändå. Vill ha långt fint hår så jag kan göra massa roliga frisyrer. Ja hår är riktigt skojigt! Det tycker jag!




På denna bilden tycker jag att jag är väldigt fin i håret! Så tänkte skaffa mig något liknande!


Eller vad tycker ni?


Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback