Freeeda kväll!

2009-09-25 @ 20:25:47
Jag och älskling har precis varit ute med vår lilla flicka, Aisha och gått! Hon har jagat harar och har fått tränas att gå fot! Min duktiga lilla flicka! Älska!

Jag jobbade länge idag, från 8-17.45. Efter jobb gick jag till systemet och handlade några ÖL och hyrde tre filmer, en av dom är; en shopaholics bekännelse, har velat se den jättelänge så den ska bli kul att se! tihi.

Så ikväll blir det mys med min honey och imorgon massa tjejkul!

Det ska shoppas på Center Syd med Sandra! Ska bli så himla kuuul, längesen jag shoppade loss ordentligt! Det ska handlas skor, smink och kläder!

Och på kvällen blir det tjejmiddag med töserna!

Nu ska det kollas GirlMovie!

Puss Puss

Kommentarer

Postat av: S2a

Längtar till imorgon gumman :p

2009-09-25 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback