Goodmorning

2009-09-10 @ 10:30:06
Sitter här och dricker mitt morgon kaffe, det är det bästa som finns med morgonkaffet!
Igår kväll lade jag mig vid 8, var svin trött.. Var uppe och ute med hunden vid halv 12 men annars har jag sovit hela långa natten. Det var skönt. Det behövde jag!

Igår fick jag sluta 14 på jobbet och det var ju skönt eftersom det var så fint väder. Jag och Diana gick och köpte oss varsin räkbaguette och en läsk och satte oss i en park och hade picknick med hund och barn, mys! Det var trevligt..

Fick två bilder igår på mitt söta brorsbarn! En för att se hur hon ser ut och en för det första blöjbytet! Jag tycker hon är så himla sööööt! Längtar tills jag får träffa henne!!

Idag jobbar jag länge, till 19.15.. Älskling ska förhoppningsvis komma in sen ikväll!

Nu ska jag ta en cigg och sen göra mig i ordning!


Have a good day!


//J4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback