Har inte bloggat på hela helgen, hur kan det va??

2009-09-21 @ 20:45:27
JO för att jag har hittat på en massa andra roliga saker! Och sen har jag inte pallat.. Ska bara blogga när man känner för det!

I fredags var Sandra hemma hos mig och drack VIN, tihi! Så vi snacka skit och hade jättekul! Drack två flaskor vin, klockan sprang snabbt iväg från 7 till 1, hehe! Diana kom även också förbi en sväng! En mycket trevlig fredag!

I lördags fick jag gå till affären direkt man vaknat, hade ingen mat hemma =P Sandra följde med så passade på att även ta mitt berg med pant ;) Så nu är det väck! Hela 70 kr blev det! Så mycket hade jag.. Efter handlandet följde sandra med mig hem på frukost! Skulle inte bli så långvarigt för bägge hade och göra men hela eftermiddagen gick, vi babblade och kollade kläder mm på nätet! Skoj skoj! Sen blev dock resten av den dagen lugn, vinet talade ;)

Och IGÅR kom älskling hit med flyttlasset så nu är man sambo igen! :) Så jag var riktigt flitig hela dagen igår med att bära ner saker och städa.. Inte bara jag som ska få plats nu bara så vissa av mina saker åkte ner i källaren. Så nu har jag det FINASTE SOVRUM jag sett! Japp det är sant! Supernöjd! Nu har vi älsklings fina Ilva tvbänk med hans platttv på! Love it!


En lycklig//J4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback