Hemma redan?

2009-09-08 @ 17:11:33
Jajjemen för jag är hemma redan! HAHA! Innan jag skulle gå och lägga mig igår så kollade jag mitt schema, just in case! Och där stod det jag skulle börja 7.45 idag, JAG BLEV SÅ PAFF! Haha, jag som hade ställt in mig på att få sovmorgon men så blev det inte. Får den på torsdag ist, ;P


Min bror och Sara hade inte åkt in till BB igår utan dom har tydligen åkt i morse kl 7, spännande! Man började ju nästan bli orolig men sen när man fick reda på dom åkt in idag så blev man lugn igen!


Idag måste jag röja undan här alltså, det är prio ett, det och vila!


Vad ska man äta ikväll då?



Glömde såklart min mat från pastamannen på jobbet! Men då har jag lunch imorgon med, pasta med kebabkött och vitlökssås! Konstig blandning kanske men goood! Yuummi!



Snart är det THE HILLS! Yeeeiii! Hade varit gott med en påse godis nu alltså så man kunde krypit ner i soffan framför the hills och bara myst.. Hade jag haft glass hemma och inte älskling ätit upp den så skulle jag gjort hemmagjord  milkshake..



En slö och godissugen//J4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback