Hur ska man organisera i garderoben???

2009-09-16 @ 19:52:50
Ja jag tar en break från allt jag håller på med här hemma och skriver en liten rad..


Jag måste få bättre ordning i min garderob, eller ja, bättre plats men jag vill inte gallra bort något. Fast jag har sex garderober och två byråer så tycker jag att jag har lite plats. Har dock inte så många hyllplan som jag borde ha så därför är där ju mycket ledigt utrymme. Men ändå, hur ska jag strukturera allt? Gör om i mina garderober typ var tredje månad för jag inte är nöjd..

Jag skulle gärna vilja ha nått tips på hur jag ska förvara mina väskor exempelvis!!??

Ska köpa en garderob som jag kan ha i hobbyrummet eller i förrådet så kan jag ha mina jackor där så sparar jag lite plats iaf..

Hmm... Klurigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback