Jag vill till skopunkten och handla skoooor!

2009-09-07 @ 19:31:02
Ja för det vill jag! Jag vill till skopunkten och handla skor! Jag är inte en sån person som måste handla saker så himla dyrt! Så länge skorna är snygga är jag nöjd! Och ju billigare saker man handlar desto mer kan man handla istället ju! Och det gillar jag! Hellre många olika billiga saker än färre och dyrare!

Tycker inte ni det??

Och de stövlar jag handlat från skopunkten har jag haft i flera år och dom är fortfarande lika fina, dock kan jag inte säg samma sak om deras sommarskor för de håller bara en säsong och sen måste man slänga dom. och det är kasst! Och pumps mm får man skoskav av direkt och är inte alls sköna och mjuka. Det är iaf vad jag har erfarit.

Jag vill ha ett par snygga men praktiska stövlar som jag kan ha på mig när jag går till jobbet. Eftersom jag går i en halvtimme på morgonen ska dom vara sköna och gärna utan klack så man inte får ont i fötterna. Och dom ska gå ganska högt upp på vaden också. Men snygga såklart!
Det är så himla snyggt med klackar, tyvärr pallar jag inte gå med det varje dag.






Dessa har jag blivit förälskad i! Så fort jag kommer in till skopunkten ska jag köpa dessa! I like!


Nu ska jag kolla lite kläder och se vad H&M har att erbjuda medans Aisha ligger och nannar i soffan efter att hon fick ett grisöra i födelsedagspresent! Det tog helt musten ur henne, sötnöten! <3


//J4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback