Känner mig duktig!

2009-09-16 @ 22:40:10
Nu sitter jag och tar igen mig med en mysig filt runt mig och en god kopp the! Har varit flitig så det förtjänar jag!

Idag har jag tvättat, lagat mat och diskat! Jag har gjort i ordning i badrummet och organiserat mina garderober! Och klippt klor. Känner mig sjukt duktig! :) Allt tar tid men det blir bra ;)

Jag har några saker jag skulle vilja få handlat så jag kan bli klar i stort sett här hemma men det får vänta för jag är inte rik direkt!

Detta skulle jag vilja få handlat:

En leksvik byrå till hallen, samma serie som mina övriga hallmöbler!
Fler plastlådor att ha under sängen!
Och en Malm Huvudgavel i svart!

Då kommer jag vara helt klar med all planering för förvaring, tihi!

När jag har köpt allt så har jag alla de möblerna jag vill ha utom en sak, men det kommer också men är en hemlis än så länge! ;) Lite spännande ska det va!

Nu ska jag och Aisha ta sista rundan sen kallar sängen!

Sov gott och dröm söta drömmar, det ska jag göra! :)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback