Köpt mig en ny hylla

2009-09-15 @ 22:29:15
Jobbade kväll idag, var så lugnt på jobb så kunde lika bra vatt hemma!

Nu går det filmen Girl next door på tv men lyssnar mest på den eftersom jag sitter vid datorn, men har sett den flera ggr ändån så :) Har ni sett den filmen??


Efter jobb så åkte jag och köpte mig en hylla till badrummet :)
Tycker det ser finare ut när man har hyllor med lådor och skåp så inte alla ens produkter syns. Så ska försöka få det så clean som möjligt i badrummet nu men allt kommer givetvis inte få plats i den hehe.. Så mycket grejor som jag har! :) Tihi.

Så här ser den ut



Det kommer en bild sen hur den ser ut i mitt badrum!




Sitter och läser på de olika nominerade bloggarna inför Blog awards 2009 och när jag sitter och läser på deras olika sidor om allt de har handlat och alla saker de gör mm så känns det som man har ett urtrist liv. Det är nog det värsta med bloggar och tidingar mm att det får folk att tycka ens egna liv är trista... Men jag ska inte tänka så! Jag är nöjd med mitt liv fast jag inte kan shoppa så mycket kläder! Man blir inte lycklig länge av massa döa ting! Nej nej! Och jag tror inte heller att man är lyckligare för och va kändis, snarare tvärtom! Det är iaf vad jag tror.. Kan ha fel också!





Jag i somras, blond med självfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback