Lööörda

2009-09-12 @ 12:35:19
Ja för idag är det lördag! Härliga lördag! :) Det är nog den bästa dagen på hela veckan, man kan sova länge och man kan vara uppe länga och ändå få sovmorgon dagen efter! Det e najs!

Igår när jag slutat jobba gick jag hem till Diana och umgicks lite med henne, drack även en bira innan jag drog hem. Det var ju fredag trots allt :)

Kom hem och då var älskling här, han hade med sig filmen "Män som hatar kvinnor", den var bra, hemsk men bra!  Så den borde ni se.

Jag beställde ju gardiner häromdagen och igår fick jag dom, snabb leverans, bra bra! Jag har satt upp dom idag och det blev super fint i mitt kök. Nu är jag äntligen nöjd! :) Det var på tiden.. hehe.. Jag köpte ju även en blomma som man ska hänga i fönstret men fick ingen kruka till som jag trodde, snålt! Så nu har jag blomma men ingen kruka..

Ska städa här hemma idag och sticka ner till ÖB en runda.. Tar cyklen ner så går det snabbt!





Det var detta jag handlade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback