Massor som hänt idag!

2009-09-07 @ 17:30:18
Idag den 7 september fyller min lilla flicka år, Aisha blir 3 år! Grattis min prinsessa! Mamma älskar dig mest i hela världen! <3



Visst är hon fin??
Finast
!



Har ju sökt ett jobb där jag jobbar eftersom jag bara är vikare men fick reda på idag att jag inte fick det, såklart! Tredje gången man får nobben nu, bull! Men men thats life!


Fick även ett mail från min storebror Joacim idag att han var tvungen att sticka hem från jobbet för att det hade satt igång med Sara, hans sambo. Hon är då gravid och skulle fött för 1½ vecka sen! Spännande! Tänk så föds deras dotter på Aishas födelsedag, lite kul hade det varit! :)
Så nu blir jag förhoppningsvis snart faster!!! Wiiie!


Håll nu tummarna allesammans!



//J4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback