Sex And The City

2009-09-06 @ 22:21:51
JAAAAA nu har inspelningen för film nummer två av Sex And The City satt igång! Läängtar jättemycket tills jag får se den.. Jag bara ääälskar Sex And The City och alla tjejerna där i! Dom är så himla äkta! (Fast jag vet att det bara är film) Men det känns så himla äkta! Så vill jag med ha det! Har man såna kompisar är man lyckligt lottad!


Älskling och jag gjorde köttfärslimpa, potatis och sås. Jag stod för köttet och GISSA VAD?? Jag lyckades sätta igång brandvarnaren OCH göra köttet torrt! HAHA! Jag kan bara skratta alltså, det är så typiskt mig!

Och nu är det söndag kväll och jobb imorgon bitti. Usch jag känner bara att jag hade velat vara hemma och göra ingenting!?! Denna helgen har verkligen varit så, att jag har gjort ingenting! Man känner att det har börjat bli höst för så fort solen försvinner känner jag att jag blir lite deppig. Jag är en sån människa som behöver sol med jämna mellanrum för att humöret ska vara bra och det är väldigt trist. Får gå och sola solarie en dag så man känner sig bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback