Update + bilder

2009-09-13 @ 22:42:34
Oj vad timmarna går fort, det är redan kväll. Trist. Jag vill ha längre daaagar så man hinner få gjort ännu mer!

Jag har fått hänga all min tvätt överallt i lägenheten för den inte hann torka innan min tvätttid tog slut. Sikka bekymmer jag har med min tvätt haha!

Jag är supernöjd nu med mitt kök, nu när de nya gardinerna är upphängda så är det verkligen jättefint och hemtrevligt! Precis som det ska vara i ett kök! :)


Sitter nu och kollar en film på 4:an, den är bra! En svensk film.


När den är slut ska jag nanna så vi får höras mer imorgon! ♥


Kommer några bilder här nedanför, är dock lite suddiga för kameran i mobilen är inte den bästa.




Jag och Aisha, Kärlek! ♥



Jag och Diana igår kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback