Förstora byxor!?!

2010-04-04 @ 23:57:11

Innan ikväll efter att jag tagit en dusch skulle jag ta på ett par av mina jeans som jag använde förra sommaren och då märker jag att de var sjukt stora!! Jag vet att jag har gått ner i vikt men tyckte inte att det syntes så mycket. Man märker ju inte det själv så som andra gör det. Har inte använt dessa jeansen på ett tag och nu kunde jag ha dem som baggie jeans ist, chockad!!


Idag har varit ännu en lugn dag. Jag sov riktigt länge idag, älskling kom in och frågade om inte jag skulle upp snart när klockan närmade sig 13.30 haha! Jag var uppe och kollade på en zombie film tills kl 03.00 i natt som jag inte kunde slita mig ifrån så var nog därför jag sov så länge.

Jag har fixat lite hemma idag iaf. Blev trött på mina svarta frans gardiner i vardagsrummet, hade både vita hanklängder och svarta fransgardiner innan men nu har jag plockat ner fransgardinderna så nu har jag bara vita gardiner i vardagsrummet. Nu får man in massa ljus igen :)
Fast man ska väl egentligen ha mörka gardiner på sommaren för att det är ljust ute då och sen ljusa på vintern för att då är det mörkt ute. Haha jag har tvärtom!

Jag var lite rastlös innan och sugen på att hitta på något ikväll men det finns ju inte så mycket man kan göra på en söndag. Speciellt inte om man kommer på det 21.00 på kvällen, hehe. Bra planering kan jag ju säg :)

Ha en skön kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback