Fynd på Lindex :)

2010-04-06 @ 20:16:28

Nu är jag hemma igen från jobb, denna dagen har verkligen gått fooort! Skönt de!

Idag på lunchen var vi ute och åt på vår thailändska restaurang, pimpas. Supergott! Men jag trodde jag skulle döö, eller iaf svimma under lunchen haha! Jag slängde på chili krydda typ 4 ggr och kanske 3 skedar per gång. Det var så starkt så jag fick sitta och vifta och svalka mig med en servett. Mina arbetskompisar skrattade väldigt glatt åt mig när jag satt och pusta och vifta, haha! Men kul var det och för att inte tala om GOTT! Mmm!


Jag och min arbetskamrat Johanna gick till lindex när vi hade fika, jag gick dit för att se ifall de hade vita tippar som jag kunde fixa mina naglar med lite snabbt (fuska kallar ja det;) Jag hittade inte det men hittade ett litet fyndbord som där fanns flera intressanta produkter.

Det blev en ansiktscreme från Nivea och en rogue från Lumene i färgen "White rose". Var ute efter både ansiktscreme och rogue så det kunde ju inte bli bättre, tihi! Och allt var ju på rea! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback