Glaaad!

2010-04-07 @ 21:08:48

Jag är sååå glad!! Byggde naglar ikväll och jag gjorde det på ny tid, två timmar!! Har varit så nervös för att jag skulle ta för lång tid på mig på provet så jag inte klarade tiden men gör jag det på denna tiden klarar jag provet iaf tidsmässigt! : ) Wiiiee!

I morse startade jag dagen med att gå hem till Mamma med vovven min, det är skönt med promenad på morgonen. Allt är så lugnt och tyst och stilla och luften är fräsch! Gick även ner till jobbet sen så var ute och gick en timme på morgonen.

Nu har jag nästan precis kommit hem från en till promenad, följde Alex en bit när hon skulle hem efter fått gjort vid naglarna!

Nu är det efterlyst på tvn, tänkte lyssna på det samtidigt som jag ska plugga lite.


Ha en skön kväll!



Detta är naglarna jag har för tillfället, 80-tals naglar lyckades det bli när jag gjorde dom. Disco disco ;)

Kommentarer

Postat av: ninni

JÄTTEFINA :)

2010-04-08 @ 07:02:25
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Postat av: c4rr0

tyckte dem va tuffa !

2010-04-15 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback