Hemma och nätet funkar! :)

2010-04-10 @ 00:39:55

Har precis kommit hem från Carros girlsnight, tack för en trevlig kväll och trevligt sällskap Carro och Sandra!! ♥
Vi drack lite och snacka skit och dansa, så som vi gör när vi träffas och umgås. Kul kul!

Det jag shoppade idag tänkte jag lägga ut imorgon på bloggen men först ska jag in till Höör en runda på Öppet Hus för salongen där jag går min nagelutbildning. Hon ska ha visning för produkter mm så då måste man ju dit. Tråkigt nog verkar det bli att man ska dit själv bara.

Jag ikväll.

Vi igen.

Finaste Tequila!

 

Det blev tyvärr ingen bild på Sandra och mig ikväll men det tar vi igen nästa gång! :)

Nu ska denna tösen gå och nanna, sov gott alla fina!


Kommentarer

Postat av: c4rr0

tack sj för en trevlig kväll ! va för länge sen de bara va vi 3 som umgicks så finns ju lite mer o ta igen då . . annars hade ja såklart bjudit alla andra girlsen oxå men alla har sina egna stunder tsm elr sj helt enkelt !

tyckte båda bilderna du la upp såg precis likadana ut, kan du inte ta bort den suddiga??. . synd inte sandra kom med på bild juuh. <3

2010-04-15 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback