Kvällen redan slut?

2010-04-05 @ 23:18:34

Usch vad trött jag är nu, är trött och har ont i rygg och ögon. Har suttit och pluggat vid datorn vid soffan jättelänge nu, vilket inte har varit någon bra idé för man sitter som en kratta. Aja nu är det ju som det är, får sitta vid mitt nagelbord nästa gång ist!


Men denna dagen har verkligen gått fort, tycker det var precis som jag steg upp. Och det känns inte som jag fått något gjort bara för att jag pluggat halva dagen. Och tvättat dessutom.

Nu ska jag snart ta ut Aisha på sista rundan sen ska vi nanna. Jag börjar sent imorgon så får sova längre :) Börjar 12.00 men sen jobbar jag ju till 19.15 ist.



Sov gott alla kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback