Ledig fredag

2010-04-16 @ 10:42:42

Godmorgon!

Idag är jag ju ledig så började min dag med sovmorgon. Sov till kl 10 och det var skönt!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu och Aisha äter frukost. Känner mig lite små snuvig idag, typiskt! Av nån anledning kittlar det alltid i mina öron när jag är förkyld och dom kittlar nu!

Jag är så himla nervös inför imorgon alltså, men får inte tänka på det idag för jag måste plugga som bara den idag! Så nerverna får jag lägga åt sidan helt enkelt!

Tack Sandra för din kommentar och för att du tror på mig! ♥ Jag hoppas innerligt att jag klarar proven imorgon!

Min kära vän, Sandra ska ju vara med mig på proven hela dagen imorgon då hon ska vara min nagelmodell, känns skönt att ha henne med som stöd.


Vi hörs sen,

Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: S2a

Klart att jag tror på dig gumman. Du kommer klara proven galant imorgon detta är ju det du vill jobba med egentligen så proven imorgon kommer gå fin fint :)

2010-04-16 @ 12:29:46
URL: http://stvaa.blogg.se/

Postat av: Emma

Jag tror med på dig - det klarar du galant! Så mycke som du pluggat så tror ja de blir 100% rätt :) Good luck!

2010-04-16 @ 12:58:44
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback