Min påsk helg

2010-04-05 @ 00:42:29

Satt och funderade lite och kom på att jag har ju inte gjort något speciellt denna påsk helg!??!!
Visst jag var ju ute och festade i fredags och jag byggde naglar den dagen men sen har jag inte gjort nått speciellt. Jag har inte varit på nån påskmiddag med familjen, pappa & Bine är på Irland och Mamma & Jan har inte direkt haft någon riktig påsk middag. Min ena bror och hans flickvän var hos Mamma i fredags men då kunde inte jag komma så det har inte blivit av. Men ska antagligen hem och hälsa på hos mamma imorgon, men har så mycket annat också som jag bestämt mig för att göra. Jag ska bl.a. göra;

♦ PLUGGA, viktigt!
♦ Städa i garderoberna så älskling kan få lite mer plats, han har bara en halv garderob och en byrå (skäms på mig)
♦ Tvätta kl 16.00!
♦ Städa. Här behövs damsugas hela tiden, Aisha fäller!!

Tror det får räcka för imorgon så man inte bestämmer sig för att göra för mycket och det slutar med att det inte blir av istället. Men OM jag får tid ska jag kanske passa på att gå ner och sola också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback