Myslördag :)

2010-04-24 @ 18:19:55

Vilken mysig lördag jag har haft!

Vi var ute och gick nere vid dammarna och sen stannade vi där det var en liten bäck och en brygga som vi satt och njöt vid i nog en timme. Det är härligt att höra det porlande vattnet och fåglarna som kvittrar :) Härliga vår!

Sen har Kajsa (sköldpaddan) fått flytta från en 1:a till en villa hihi :) Vi tog det stora akvariet och inredde det jättefint så nu plaskar hon rundor där i, jättenöjd och glad. Jag har även hjälpt pappa att flytta lite buskar och annat smått och gott! Och nu har vi precis grillat korv och ätit det ute på altanen.
Så med andra ord har jag haft en supermysig lördag! :)

Nu ska jag ut och njuta i solen igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback