Neeeervöös!

2010-04-16 @ 21:09:54

Jag är så himla neeeervööös! Vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen! Trodde det skulle släppa om jag drack en cider och kopplade av, men nä då! Inte ens alkohol kan lugna mina nerver nu, då är det illa! Åååhh...

Detta är mitt sista inlägg innan jag ska göra mitt prov, jag tänkte att jag stänger datorn så jag inte fastnar vid datorn de sista timmarna jag har till att plugga. Det är ju så lätt att man fastnar, eller hur??

HÅLL NU TUMMARNA FÖR MIG IMORGON!!! ♥ ♥ ♥

Ska va på salongen kl 10.00 och det blir väl att man är där några timmar. Jag hör av mig så fort jag vet nått, skriver ett inlägg då!


Ha en skön kväll! Och glöm inte att tänka på mig imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback