Öppet Hus

2010-04-10 @ 15:18:18

Då var jag hemma igen från Öppet Hus, Carro mötte upp mig på stationen så vi hade följe hem. Trevligt med sällskap när man går.

Idag har det inhandlats en hel del roliga saker, jag fick massa inspiration idag och så fort jag klarat min utbildning ska jag lägga ner tid på att lära mig olika sorters dekorationer och målningar och annat smått och gott. Spännande! Träffade flera trevliga tjejer som varit utbildade i ett år och som kommit jättelångt och gjorde ursnygga dekorationer. Så det är vad jag strävar efter! :) Och dessutom så jobbade båda två med det och livnärde sig på det och det gör ju så man hoppas ännu mer på att även jag ska kunna jobba med det i salong. Det är ju det jag vill!

Detta är lite av det jag har handlat idag, penslar, stickers, olika dekorationsfärger, lite annan smådekoration. Har även köpt tippar, pads, akrylvätska och desinficering.

Tänkte faktiskt att jag ska se om jag kan komma på en rolig dekoration så ska jag testa och göra det på mina egna naglar idag ;)




























Kommentarer

Postat av: karro

Du hittade dom dekorations lacken som jag pratade om.. =)

Då får man snart komma och bygga nya.. =)

2010-04-10 @ 22:44:42

Postat av: Jennifer

Ja det tycker jag, ska bara öva lite mera hihi :)

2010-04-13 @ 22:32:12
URL: http://jenniferj4.blogg.se/

Postat av: c4rr0

visst e de trevligt med sällskap, va ju redan ute me hunden så de va ju tajming . . :-b

2010-04-15 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback