Party party

2010-04-03 @ 14:46:02

Igår kväll var jag nere hos Diana för att umgås och festa lite med henne och Ninni, vi hade inte riktigt planerat vad vi skulle göra men vi skulle iaf dricka lite och snacka tjejsnack! :) Så vi satt hemma hos Diana först och drack och snackade skit. Sen drog vi ut på puben, på vägen dit ser vi att den ena puben har stängt så då blev vi lite nervösa och fundersamma på om B2 skulle ha öppet men det var det.
Det var inte mycket folk ute som ja kände men Diana och Ninni känner ju alla så vi blev ett litet sällskap vid vårt bord! Men jag hade riktigt skoj så TACK TÖSER för en supertrevlig kväll!!


Så här såg jag ut igår!

Av nån anledning ser mina ögon gröna ut på bilderna men jag har blåå haha.


Kommentarer

Postat av: Ninni

Hehe tack själv snäckan :) De va verkligen superkul så de ska helt klart göras om SNAAAAAART :)

2010-04-04 @ 13:24:24
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback