Sjukis

2010-04-21 @ 22:08:06

Nu var det längesen jag skrev en liten rad här i bloggen men jag har faktiskt gått och blivit sjuk och har därför inte orkat blogga eller sitta vid datorn. Jag har varit hemma från jobbet både igår och idag då jag mår illa som in i och har huvudvärk. Blir inte av med illamåendet heller?!?

Ligger med datorn i mitt knä nu, tur man har en laptop så man kan ligga med den i knät när jag ligger i soffan. Har inte så mycket att skriva då det inte har hänt något speciellt.

FÖRUTOM ATT JAG NU ÄR DIPLOMERAD NAGELTEKNOLOG, hihiihi.. Är jätteglad för det :)

Hoppas på att bli frisk snart så jag kan koncentrera mig på roliga nageldekorationer :)

Under min soffliggar/sjuktid har jag beslutat mig för att börja springa igen. Vad tror ni om det? ;)  Hehe..


Ha det bra! ♥

Kommentarer

Postat av: S2a

Usch gumman då, har du blivit krassig, se nu till att vila ut ordentligt så att du slipper vara sjuk nått mer i år. Många krya på dej kramar

2010-04-22 @ 09:17:32
URL: http://stvaa.blogg.se/

Postat av: c4rr0

krya på dig gumms !

en sak till, den dagen du blev utbildad - du lär aldrig glömma min födelsedag iaf ;-D

Pussa

2010-04-23 @ 01:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback