Tidig helg

2010-04-15 @ 18:02:17

Idag slutade jag jobba kl tre, då satt jag och tog igen mig lite på torget innan jag skulle möta mamma med hundarna. Kul och titta på folk!  Sen blev det en lång runda, mötte mor min och sen gick jag hem med Aisha, hittade även sällskap på vägen hem, skoj! ♥

Nu ligger jag och slappar lite innan jag ska sätta igång och plugga, det är bara två dagar kvar tills mitt prov. Är skitnervös!! Ska plugga hela kvällen ikväll och hela dagen imorgon, har ju tagit semester imorgon! Tar ju såklart lite pauser emellanåt men plugga är det som står på schemat!! Funderar på att gå ut och sätta mig på en filt med Aisha och plugga om vädret är fint och solen skiner, det kan ju inte bli bättre! :)




Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback