Tisdag 6 April

2010-04-06 @ 09:58:09
Goodmorgon!!

Nu har jag varit uppstigen en liten stund, ska strax gå och börja göra vid mig. Börjar ju inte förrän 12 idag och det är häärligt! Vädret ör ju ganska trist idag med men man känner iaf att det är vår! Funderar på vad jag ska ha på mig idag, tvättade ju igår så massor av mina kläder hänger på tork i lägenheten. Ibland är man så bara så trött på sina gamla kläder men får se vad jag kan välja för idag.

Idag ska Aisha va hos min granne när jag jobbar, slipper jag sticka med Aisha till Sallerup innan jobbet och så kan jag gå direkt hem från jobb idag när jag jobbar så länge.




Detta var när vi campade med Diana med famlij i somras.



Hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback